Blog Post

تجربه سفر سه بعدی در پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا


شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به سیستم جدیدی مجهز شده است که مسافران پروازهای عازم دبی می‌توانند مناظری را که در حال عبور از روی آنها هستند به طور سه بعدی ببینند و حس کنند.

 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت گلف نیوز، این کار از طریق فناوری واقعیت مجازی صورت می‌گیرد و طی آن مسافران در حال پرواز در آسمان، می‌توانند خود را به یک تور سه بعدی جذاب مهمان کنند و در مناظر 360 درجه‌ای غوطه‌ور شوند.

 

از لوفت‌هانزا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان و حتی اتحادیه اروپا یاد می‌شود، و این ایرلاین در استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتقاء سطح خدمات خود مشهور است.

 

مسافران پرواز LH630 از فرانکفورت به مقصد دبی، نخستین کسانی بودند که شانس تجربه این سیستم را داشتند.

 

لوفت‌هانزا این سیستم واقعیت مجازی را با همکاری شرکت 3spin طراحی کرده و هدف از این کار را «بهبود تجربه مشتری» دانسته است.

 

در این سیستم از یک اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند و عینک‌های ویژه واقعیت مجازی استفاده می‌گردد.

 

پرواز لوفت هانزا

توماس هوگر (Thomas Hoger) یکی از مدیران 3spin می‌گوید: من به هنگام پرواز معمولاً از پنجره به بیرون خیره می‌شوم و با خودم فکر می‌کنم که ما کجا هستیم و آن پایین چه خبر است. ایده ما بر اساس این تفکر شکل گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، این سفر اکتشافی مجازی تجربه موفقی بوده و طبق گفته پل شوئن (Paul Schön) طراح تجربه مشتری لوفت‌هانزا، مسافران بازخورد بسیار مثبتی نسبت به آن داشته‌اند.

 

این اولین بار نیست که یک شرکت هواپیمایی از این تکنولوژی برای شگفت‌زده کردن مشتریان خود استفاده می‌کند.

 

چندی پیش نیز امارات ایرلاین از نوعی سیستم واقعیت مجازی استفاده کرد که طی آن، افراد می‌توانستند به صورت سه بعدی در بخش‌های مختلف هواپیما گشت و گذار کنند و صندلی موردنظرشان را انتخاب نمایند.

 

About upwebdesign

Related Posts